the-new-old-me

Alla inlägg under juni 2014

Av Emma - 2 juni 2014 20:17

Efter att inte sovit något under natten för att sen gå till jobbet, jobba 8h, varit på husvisning (själv) för Krille inte kunde så var jag rädd att jag skulle somna på soffan alldeles för tidigt.
Men nähädå då har jag både hunnit med att plantera tomatplator, ta bort tomma plastodlingsflumpsimojer från balkongen, gjort hemmagjord isglass och limmat ihop en ljusstaks-körsbärsträd så nu är jag alldeles alledels supernöjd! 
Men jag längtar alleles ihjäl mig efter en egen trädgård och jag håller på att gå stackars Krille på nerverna med alla mina odlingar i fönsterna inne, men snart flyttar även pepparmyntan, dillen, persiljan och oreganon ut på balkongen. hoppas bara dessa får plats på fönsterbrädan! :D
     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The new/old me är skapad för att berätta lite om mitt liv,
vad som händer just nu och vad som hänt tidigare i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Old

New


Ovido - Quiz & Flashcards